dinsdag 11 juni 2019

Dit is vreemd

Het klopt, dit is de gelukkigste tijd van mijn leven.

Op wat onzeker en vervreemd na, nog nooit zo

gelukkig

geweest.

Tussen 0 en 11 jaar ook zo enorm kinderlijk gelukkig.


Zondag vorige week, 2 juni, body balance met fleur, noemde haar godin heks, weet niet

of ze dat leuk vond, aska kon lachen om supreme witch zoals ik haar noemde, verliefd op fleur.

Maandagavond vorige week een uur achter Jacintha met body balance. Verliefd op haar.

Dat duurde in ieder geval tot woensdag avond, toen meed ze me door er niet te zijn,

en nu ben ik nog steeds wild van haar, maar dat zou iedereen begrijpen die met haar praat.

Donderdag en vrijdag 3 uur pilates en yoga met Ilona, verliefd op haar.

Zaterdag weer gesproken met Andrea uit Rio de Janeiro, wat een geweldige (getrouwde)

vrouw, ik zou er zo verliefd, ben verliefd op haar, terwijl ik stoned was.

Zondag veel geslapen door de intense wiet zaterdag (hele zaterdag zeer stoned),

wel weer gesport en het zwembad in en ik kon zowaar praten met Andrea (sorry,

i only had 4 hours of sleep).


Maandag zie ik Marguẽrite weer na lange tijd en ik drink koffie met Marcia.

Zonet de tranen in mijn ogen door Marguẽrite, ze is zo waanzinnig knap.

Marcia is ook top en fantastisch, ook op haar ben ik verliefd. Marguẽrite, margreet

en jessica zijn de enigen waarvan ik de tranen in de ogen kreeg, zo mooi en bijzonder.

Dat is vreemd.



En nu weer zo'n intense wiet dag, ik denk dat zaterdag de volgende keer wordt en

ik hoop dat ik het overleef want het is heftig telkens.

Want ook wil ik dat die gore fascisten koppen rollen of dat het eindelijk doordringt

wat er op deze planeet aan de hand is, bevolkt door narcistische volgzame stupide

schapen nazi's, die overal een fascistische politiestaat van maken.

En wetende dat je zwemmend een olietanker niet een andere richting op kunt duwen. Small

P.R. Etender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten