donderdag 13 juni 2019

Hoe haal je het eigenlijk in je malle kop, dat je een koningin raadsheer van den haag zuid bent en dat iedereen maar voor jou met je air van narcistische ijdeltuit moet rennen, terwijl elke willekeurige net zo domme, bange, laffe huichelaar uit Loosduinen of Waldeck weg gelachen zou worden. Maar zo is de meerderheid van de vrouwen niet, te sterk, te krachtig, te onafhankelijk, te eerlijk, te trots en dat maakt dit verhaal over barbie bètatrix vreemd



Hm, halve negatieve waarheid vind ik nu, 2 maart 2023. Toen voelde ik eT zo en ook daarom laat ik eT staan. 

Klasse justitie voor een bange laffe liegende achterbakse geniepige narcistische,

het is niet te geloven.

Inner discipline doorgevoerd zoals Barbara is ongezond ? 

We think too much and feel too little, ik ben dus tegen het onderstaande, het gif van

de innerlijke dicipline om te liegen en te huichelen, law and order and keeping up appearances

are excuse for lying, deceit and murder. 


En ik maak de gelukkigste periode in mijn leven mee, dat

is ook krom en raar aan deze geschiedenis. Misschien volgt ooit frustratie, dat het niet lukt, 

reld
de we

op zijn kop te zetten. Denk nu van niet, maar als de echte wereld knalhard binnen komt (in turkije

of egypte was ik nu opgesloten of misschien vermoord), dan zou het zwaar kunnen worden. Zo is 

eT, 

iT happened....zwaar geworden.....didn't happen....wereld op se kop zette, olietanker zwemmend van 

richting

veranderen. 



Aan de andere kant volledig losgeslagen, geen enkele inner discipline ? Denk dat je jezelf of opvoeding overschat, mensen doen het zelf, innerlijke discipline en niet anderen. hitler had
inderdaad zijn innerlijke discipline, een verenigde gedisciplineerde moralistisch hoogstaande
wereld, geheel schoon van mensen die hem afwijzen, god adolf van het 1000 jarige verenigde
führer reich. Braak maar raak. Als je daarover nadenkt, kotsen, Duitsland en Europa, 1933-1945.

grappige foto: kind met getrainde hond
HET LEVEN STAAT IN HET TEKEN VAN DE BAAS: DAT IS WAT JE NOEMT EEN HONDENLEVEN


Goh, zelfs blogger, iT en ET censureren me, ik wilde onderstaande pikante plaatje toevoegen met 
de tekst: I'm gonna be dancing at the wiggle club tonight en dat wordt me onmogelijk gemaakt,


Related image
I'm gonna be dancing at the wiggle club ....whenever, wherever


Image result for jessica haitsma

Image result for jessica haitsma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten