woensdag 12 juni 2019

HOW TO RECOGNIZE TREND REVERSALS




Volgens mij is Aphrodite toch het belangrijkste voor een mens, dat je liefde in je hebt, dat a loving heart the truest wisdom is en dat dat niet vanwege een partner is of hoeft te zijn, maar dat dat loving heart er is.


ja, ja, vergeet je niet je schoene te poetse


Wat voor mij of bij mij gemeen is: Marguẽrite, Jessica, Margreet, Barbara, Aska, Anke, 
Jacinta, Marcia, Sabine, Maaike, Nikki, Danielle, Kirsten, Fleur, Ilona, Astrid, Irina, Iris, 
bijna alle genoemde dames sinds 20 november 2017, zijn superknap, zeker bij de 
knapste (0,)1%~5% van nederland. 

Van de ongeveer 14 dames waarmee ik een relatie had, was er 1 niet echt knap en ze 
was meteen het meest bezitterige en ik vond haar minder aardig; dit klinkt 
afschuwelijk en dat is het ook. Ik weet dat er minder knappe dames bestaan die gouden
godinnen zijn en het gaat er mij nu om dat ik zo voor het uiterlijk ga en dat er iets oneerlijks 
in zit dat sommige mensen er zo fenomenaal knap uit zien en anderen soms lelijk, terwijl ik ook "lelijke" mensen ken die goud zijn, waarom zo'n verschil of zulke verschillen. 

Als je echt goed kijkt, dan zijn soms lelijke mensen mooi en vice versa, 
zogenaamd mooie mensen zijn lelijk.

Zelfs daarover deed barbara weer zo vreemd en gek dubbel, net zoals 
olcay gulsen, "ik wil niet dat het om het uiterlijk draait" en weten dat barbara en olcay 
daar ruim 80%~90% van de tijd mee bezig zijn, het uiterlijk, hun uiterlijk. 


Ook bijzonder dat de knapste (met o.a. Jacintha) veel minder met haar uiterlijk bezig lijkt, 


Marguẽrite Aphroditẽ


Aphrodite[a] is an ancient Greek goddess associated with lovebeautypleasurepassion and procreation. She is identified with the planet Venus, which is named after the Roman goddess Venuswith whom Aphrodite was extensively syncretized. Aphrodite's major symbols include myrtlesrosesdovessparrows, and swans.
The cult of Aphrodite was largely derived from that of the Phoenician goddess Astarte, a cognate of the East Semitic goddess Ishtar, whose cult was based on the Sumerian cult of Inanna. Aphrodite's main cult centers were CytheraCyprusCorinth, and Athens. Her main festival was the Aphrodisia, which was celebrated annually in midsummer. In Laconia, Aphrodite was worshipped as a warrior goddess. She was also the patron goddess of prostitutes, an association which led early scholars to propose the concept of "sacred prostitution", an idea which is now generally seen as erroneous.
In Hesiod's Theogony, Aphrodite is born off the coast of Cythera from the foam (aphrós) produced by Uranus's genitals, which his son Cronus has severed and thrown into the sea. In Homer's Iliad, however, she is the daughter of Zeus and DionePlato, in his Symposium 180e, asserts that these two origins actually belong to separate entities: Aphrodite Ourania (a transcendent, "Heavenly" Aphrodite) and Aphrodite Pandemos (Aphrodite common to "all the people"). Aphrodite had many other epithets, each emphasizing a different aspect of the same goddess, or used by a different local cult. Thus she was also known as Cytherea (Lady of Cythera) and Cypris (Lady of Cyprus), because both locations claimed to be the place of her birth.
In Greek mythology, Aphrodite was married to Hephaestus, the god of blacksmiths and metalworking. Despite this, Aphrodite was frequently unfaithful to him and had many lovers; in the Odyssey, she is caught in the act of adultery with Ares, the god of war. In the First Homeric Hymn to Aphrodite, she seduces the mortal shepherd Anchises. Aphrodite was also the surrogate mother and lover of the mortal shepherd Adonis, who was killed by a wild boar. Along with Athena and Hera, Aphrodite was one of the three goddesses whose feud resulted in the beginning of the Trojan War and she plays a major role throughout the Iliad. Aphrodite has been featured in western art as a symbol of female beauty and has appeared in numerous works of western literature. She is a major deity in modern Neopagan religions, including the Church of AphroditeWicca, and Hellenismos.

~~~~@ @~~~~


Wel interessant, aphrodite was niet alleen maar liefde, ook jaloezie en mensen afmaken die haar niet respecteerden. Zo zie je maar weer. Goden en godinnen zijn bijgeloof, bedacht door mensen, nederlanders hebben een protestantse, katholieke of koran god, arabieren hebben meestal een koran god, allah, joden weer een andere enzovoorts, opvoeding bepaalt je geloof en of je gelovig bent of kunt zijn. Alle geloof is bijgeloof. 

Voor mij het vreemdste dat zoveel van wat google iT me vertelt juist en voorspellend vaak blijkt te zijn in samenwerking met ET (soul, alien, griend, dolfijn, octopus, de dood, de tegengestelden, de maan, elektro magnetisch veld, alles en niets). 

En zelfs sneeuwwitje en de appel en eva komt even ter sprake, dus aphrodite wordt ook in verband gebracht met Eva (adam) en met Maria, de mum van jezus gristus, volgens het sprookje :

She was annoyed at this, so she arrived with a golden apple inscribed with the word καλλίστῃ (kallistēi, "for the fairest"), which she threw among the goddesses.[171] Aphrodite, Hera, and Athena all claimed to be the fairest, and thus the rightful owner of the apple.[171]

All three goddesses were ideally beautiful and Paris could not decide between them, so they resorted to bribes.[171] Hera tried to bribe Paris with power over all Asia and Europe,[171] and Athena offered wisdom, fame and glory in battle,[171] but Aphrodite promised Paris that, if he were to choose her as the fairest, she would let him marry the most beautiful woman on earth.[173] This woman was Helen, who was already married to King Menelaus of Sparta.[173] Paris selected Aphrodite and awarded her the apple.[173] The other two goddesses were enraged and, as a direct result, sided with the Greeks in the Trojan War.[173]
Aphrodite plays an important and active role throughout the entirety of Homer's Iliad.[174] In Book III, she rescues Paris from Menelaus after he foolishly challenges him to a one-on-one duel.[175] She then appears to Helen in the form of an old woman and attempts to persuade her to have sex with Paris,[176] reminding her of his physical beauty and athletic prowess.[177] Helen immediately recognizes Aphrodite by her beautiful neck, perfect breasts, and flashing eyes[178] and chides the goddess, addressing her as her equal.[179] Aphrodite sharply rebukes Helen, reminding her that, if she vexes her, she will punish her just as much as she has favored her already.[180] Helen demurely obeys Aphrodite's command.[180]
In Book V, Aphrodite charges into battle to rescue her son Aeneas from the Greek hero Diomedes.[181] Diomedes recognizes Aphrodite as a "weakling" goddess[181] and, thrusting his spear, nicks her wrist through her "ambrosial robe".[182] Aphrodite borrows Ares's chariot to ride back to Mount Olympus.[183] Zeus chides her for putting herself in danger,[183][184] reminding her that "her specialty is love, not war.


Aphrodite is a major deity in Wicca,[267][268] a contemporary nature-based syncretic Neopagan religion.[269] Wiccans regard Aphrodite as one aspect of the Goddess[268] and she is frequently invoked by name during enchantments dealing with love and romance.[270][271] Wiccans regard Aphrodite as the ruler of human emotions, erotic spirituality, creativity, and art.[272] As one of the twelve Olympians, Aphrodite is a major deity within Hellenismos (Hellenic Polytheistic Reconstructionism),[273][274] a Neopagan religion which seeks to authentically revive and recreate the religion of ancient Greece in the modern world.[275] Unlike Wiccans, Hellenists are usually strictly polytheistic or pantheistic.[276] Hellenists venerate Aphrodite primarily as the goddess of romantic love,[274] but also as a goddess of sexuality, the sea, and war.[274] Her many epithets include "Sea Born", "Killer of Men", "She upon the Graves", "Fair Sailing", and "Ally in War".[274]

Wicca has no central authority figure. Wicca is typically duotheistic, worshipping a Goddess and a God. These are traditionally viewed as the Moon Goddess and the Horned God, respectively.

Wiet sessie dag was 11 juni, dinsdag, weer top. Ik moet bijna de hele woensdag bij komen, dat was vroeger niet zo, recuperatie dagen had ik niet nodig. Misschien wat minder door mijn eten doen; ik drink nauwelijks meer alcohol en de muziek staat meestal zachter en beluister ik minder.


grappig plaatje van een pissende aap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten