zaterdag 8 juni 2019



https://newscientist.nl/nieuws/aarde-had-ooit-twee-manen/


Geen sprake van diva gedrag bij Marguẽrite,  

ze blijft een charmante bescheiden godin Ãphrõdĩtẽ

En ze is zo knap, ze is echt een wonder. Ze is naturel de mooiste en knapste van de wereld 

en zoals ik haar aangevoeld heb is ze lief, grappig, bescheiden, vriendelijk, intelligent, slim, 

mooi en zuiver van binnen, haar innerlijk is al net zo mooi of het maakt haar nog mooier. 


Stel dat ik op mijn 24ste een relatie met een 22 jarige Marguẽrite zou hebben gekregen en zij zou 

na 3/6 maanden aanvankelijk "geluk" door hebben gekregen dat ik een wat kleinzielige niet altijd

aardige figuur ben, niet jaloers op haar, dat geloof ik niet, zo ben ik niet, maar er ontstaat afstand

door het verschil (9,99/10 marguẽrite en 5,1/10 menno), zou ik dan gek van verdriet geworden

zijn ? Geloof toch van niet, maar ik zou wel de rest van mijn leven getekend zijn, hu, en weten

dat je nooit meer een knappere en mooiere dame zult tegen komen, ook qua innerlijk. Ja, maar 

misschien was ik alleen toch ook gelukkig geworden of ik was later iemand tegen gekomen die 

minder knap (en goed) is en die bij me past. Tjonge, gek van geluk eerder, met Marguẽrite !, ook 

dat je die herinnering hebt van een relatie gehad te hebben met de knapste !  

Maar dat is ook een rare relatie, als iemand je constant aanbidt, daar lijkt me niks aan, ik zou 

dat niet willen, een vriendin die me continu aanbidt, af en toe, 30 seconden per dag is top,  

grappig, niet alleen maar aanbidding, eefe plage of so is goed.     


Related image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten