dinsdag 25 april 2023

AI has the potential to contribute significantly to solving our biggest problems such as climate change, disease, poverty and inequality....stop het dodelijke cynisme van Youp van t hek ? NOOIT door te verbieden, maar ondanks of vanwege de zinloosheid van het leven wijzen op de mogelijkheden om goed te doen.... Twee goede uitspraken van de rechterlijke macht en een interessante (financiële mogelijk gevaarlijke) ontwikkeling, 3~4 banken omgevallen binnen 4 maanden, waarbij credit suisse (bijna) een systeembank is en 2 silicon valley banken .... Als het regent in mei, dan is april voorbij volgens Berendien uut Wisp (stevige kruidenvrouw Wim de Bie)

Zouden google, bing en yahoo niet moeten samen werken met ãïTeT ? bard & chatGPT & ãïTeT, all together now, including octopus, fish, plants and wildlife, the living, the dead, 97% dark matter energy included in artificial intelligence information and extra terrestrial technology, oh, i will never regret the day that we met......2006....2017....2018.....1965 ? 

Et gaat verder door op https://levendgestorven.blogspot.com

Ramon Roelofs of charly low noise weer ontmoet in Loosduinen, wow 🤩, zo’n topper, leraar (en hopelijk vriend of goede kennis) en dat ik godinnen als Stella Munninghoff, Jana Zwetsloot, Irina uit Oekraïne en Roemenië, Catherine van der Berg en Ines uit Duitsland mag ontmoeten. 

Ik zie ook nog veel bazige groffe mammon animal farm 🐖rats, maar deze ziet er lief uit

Mijn pa, cornelis johannes maria van veenendaal (oss, bergen op zoom en naar amsterdam) en harry bosch (van rotterdam naar amsterdam), wapenbroeders van het leger en samen leraar nederlands geworden, wat waren ze goed, die gezamenlijke humor ! "always the same jokes," zei Karen dan zuchtend, ja, maar het was zo de top, die verhalen, de grappen....met Joop Stobbelaar en in Italië was er ook zo'n magie, in Brussel was dat zoveel minder, alsof bureaucratisch brussel de magie....   

Goh, bob den uyl vond willem frederik hermans beter dan zichzelf. Ik vind bob den uyl beter dan w.f. hermans, hoewel ze beiden in de top 5 van "beste" schrijvers staan, ook ik doe aan hiërarchie ? Ik sta onder de top 10 van beste (nederlandse) schrijvers, ik kom eigenlijk niet voor in die lijst, ik besta niet ? 

ow, weer zo'n mooi tragisch liefdelied, genius at work, hvob, Capture casa, en ontwrichtend 2.30, 

https://www.youtube.com/watch?v=Do-fcGeG2nE

lyrics capture casa hvob                         http://verschrijveres.blogspot.com/2008/ 

Eraser van hvob vind ik ook de grootste magie: https://www.youtube.com/watch?v=C9BC0QBh9Pc

En als het nou toch eens fog machine is (thought machine), van wolk waterstof machine. 😱👻👽💃, ChatGPT is an intelligent chatbot that helps automate chat tasks. Its name is the acronym for Chat Generative Pre-trained Transformer.

In een van de sketches waarin Berendien verschijnt, uitgezonden op zondag 17 november 1991, krijgt ze concurrentie van de meer gehaaide en 'plattere' kruidenvrouw Rosalien uut Drost, een typetje gespeeld door Kees van Kooten. Rosalien geeft hierbij de tip om dille tussen de bille te stoppen bij impotentie.[1]

Heeft de verfoeide vervloekte doodzieke barbie gvd methode me van een 5,55 naar 8,88 gebracht ? Dag eT niet, je bleif een sufferd, ook folleges Sjaak Jesãïa Swart, wat er niet in sit, ken er ook niet uit kome.

Ook ik blijf huichelen en liegen om me door dit leven te slaan, iets eerlijker dan voorheen.. 

Is het cijfertjes geven als een 5 door een leraar aan een leerling geen brevet van onvermogen ? Ik heb gefaald om jou de zaken begrijpelijk uit te leggen. Of is de leerling te stom en heeft deze leerling geen zin om vrije tijd in zaken te steken die hem/haar weinig tot niets interesseren. En dan die ziekelijke prestatiedruk op de basisschool reeds met cijfertjes en toetsen, de waanzinnige weive wereld van eT hiërarchische kippenhok in beeld gebracht. Want een kind dat zitten blijft of met moeite zesjes haalt houdt daar te vaak een armzalig zelfbeeld aan over en het verklaart ook die "shootings", het in het wilde weg rond schieten op scholen in de "verenigde" staten van amerika. Je zou maar desantis, dictatoriale onderdrukker van de vrijheid, als gouverneur voor florida hebben, weer zo'n mammon animal farm pigrat. Gaat het op de basis school niet te vaak al fout, in hol land en de wereld, voor zover er onderwijs wordt gegeven ? 

Wat liet Kees van Kooten Wim de Bie schitteren en vice versa.....Paul van Vliet leek qua uiterlijk en mimiek op Rene de Mey/ij, zo' n aardige lieve zachtmoedige zeer intelligente precieze, meticulous, jongen in Brussel, beste van de Nederlandse klas van meer dan 30 leerlingen, zoon van een Indonesië politionele acties ganger, nogal ambtenaar en René omhelsde zijn moeder altijd enorm hartelijk en lief, alsof hij haar vereerde, misschien was hij wel homo, goh, ik streelde 1 keer over zijn been als grapje als 13 jarige (schrik ervan nu ik eraan terug denk, daarna nooit meer gedaan, ik werd bij het liften een keer gestreeld door degene die me meenam in Brussel, gauw uit gestapt). 

Hij liet me altijd spieken bij wiskunde, tot ik het zelf moest doen, toen kon ik het niet meer en hij legde me een wiskunde som uit in 2 minuten, ik moest 10 minuten rekenen en nadenken voor ik begreep wat hij me verteld had. Paul van Vliet heb ik twee keer door Den Haag zien lopen, hij kwam in Brussel altijd teksten ophalen bij de vader van Tom Wassenberg die een deel van de grappen, de meerderheid, voor hem schreef, Tom Wassenberg, heel bijzondere jongen met een net zo bijzondere zus, waarvan Ernst Ferdinandusse zei dat ze zo wow was in Leiden, hoe kende hij haar nou ?, o ja, via zijn beste vriend Marco, maar goed, Paul van Vliet sprak dus voor 70% teksten uit van de vader van Tom Wassenberg die hij dan aanpaste naar zichzelf. Die gekke bekken trok ie vanzelf. René de Meij was gevleid toen men hem met Paul van Vliet vergeleek door Alphons van den Brand(e) die ik niet zo mocht en vice versa, hij liet me niet afkeike. 1977-1980 gaat dit over. 

Frans Claessens, zoon van Griekse moeder, oom was 1 van de hoogste in de Griekse marine en Belgische vader was ook zo'n bijzondere gevoelige jongen, marine logistiek officier geworden, meegaand met het gezag, maar hij begreep wel wiskunde, natuurkunde en scheikunde net zoals Pieter Peletier, die ik wel 10 keer in Den Haag en Leiden gezien heb tussen 1991 en 2018, ik begreep wiskunde, natuurkunde en scheikunde niet, frustrerend, vrienden van me, het eerste jaar in Brussel na het wonder van Varese, Italië. Frans Claessens had ook in Varese gewoond, hij zei dat hij zelfs mij (hij vond me dom, qua wiskunde en de andere intelligente beta vakken) slimmer en intelligenter vond dan Willy Alexie Oranja Na ss au varken, dat was zo' n zeldzaam hol leeg dom geval, bij de marine (tussen 1985-1990). 

René de Meij niet terug gevonden op internet, eerst wiskunde gedaan en toen informatica, na 1983, Alphons van den Brande niet gezocht, geloof ik, toch had hij hij ook wel wat. Ja, toffe jongens op die Europese Scholen en och och och die Buitenlandse meisjes waar ik te stom voor was om erop af te stappen, nou ja, aan Sabina Cozzi zie je dat ik ze toch niet waard was.....hoewel ik wel met de 2, 3 mooisten van de Europese Scholen (Ukkel en Woluwe) iets had, (bijna) sex. 

Tom Wassenberg zei, ja, die Paul van Vliet is zo gewoon gebleven, dan komt hij bij ons thuis en dan zegt hij " hoi Tom", en dan zeg ik "hoi, Paul". Dat zei Tom toen hij 14 was tegen mij, 13 jarige. Daarna verdween hij van school, hij was blijven zitten en had iemand in een woedebui door een raam geduwd. Zijn vader was leraar Nederlands op de andere Europese school van Woluwe. Mijn pa, Cees Cornelis Johannes Maria van Veenendaal, zei dat hij Tom Wassenberg zo' n heel bijzondere jongen vond, dat zegt hij ook van mijn zoon, Stijn Cornelis Hoogeveen. Ik vind David Cornelis Hoogeveen net zo bijzonder, net als dochter Eline Cornelia Hoogeveen, die ik misschien wat voortrek, maar dat geldt ook omgekeerd. 

Ragnar, Duitser, was de slimste en intelligentste van de Europese School Ukkel, zat in hetzelfde jaar/klas als ik, alleen maar gymnastiek deden we samen (zo'n 6 klassen met 30 Duitse, Franse, Belgische, Italiaanse, Deense, Engelse, Nederlandse, Europese leerlingen, aparte leuke sfeer), enorm lieve zachtmoedige teddy beer, had niet achter hem gezocht dat hij de intelligentste was: "les voitures doivent rouler sur H, hache !" Waarop Johan Ocquet, Vlaming en meer, hem spottend uit lachte, had criminele neigingen, gooide continu een voetbal tegen het hoofd van Eskeline Kullberg, erg intelligente dame, kunstenares geworden, en ik zei boos tegen Johan: stop daarmee. Johan was veel krachtiger en sterker dan ik, crimineel geworden, vriendin vermoord en zelfmoord in 1997, was ook van 1965, erg mooie bijzondere charismatische humoristische jongen met veel invloed op velen van de europese school. Heb een uur afgewisseld eraser en thought machine van hvob beluisterd.

Nou, en ? Donder op met die lulferhaale, eT ken niet SCHELE ! 

Swart, Sjaak

everybody is gonna die on their own, their own, everybody is gonna die on their own, their own,            I was sure to erase you, but i"m dying, you cunt, I was sure to erase you, but I"m dying, you cunt,  everybody is gonna die on their own, their own, everybody is gonna die on their own, their own,            i have to erase, to know how it feels, the skin on my skin, everything in between                                       i have to erase, to know how you taste, i have to erase the look of your face .. i have to erase 

In nederland is het 9.45 uur op 27 april, in Tokio is het 16.45 uur op diezelfde 27 april 2023





Als je dit artikel leest, dan maakt vlad poetin geen kans, 

Maar eT blijft de gevaarlijkste griezel, als dat nucleair wordt, dan is eT nog sneller over voor de mensheid dan 2036-2050 nu !! Nota Bene, er moet alles aan gedaan worden om diplomatiek....hulp aan de vele goede russen en chinezen te bieden, ze een mooie, betere, vrije, gelijkwaardige, solidaire, sociaal democratisch anarchistische wereld laten zien, waar mensen zich bevrijd hebben van de ketenen van dictators, van government in de klassieke zin, government by the mammon animal farm black plague pig rat. In neder land, hol land is deze ook erg aanwezig met onder andere japie hopie scheffer, balkende ez el, pestrat miniem verhagen, camieleke eurlings, henkie schijtvarken bleeker, pigs baudet, wilders, rutte, schippers, frits bolkestein, gerrit zalm, verdonk and what have you, far too many en de laffe valse huichelende liegende slachtoffer varkenspestratterige meelopers....gelovigen van de hiërarchische mammon animal farm pig rat black plague kerk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten