zaterdag 15 juni 2019

Burger lijk

13.10 uur zaterdag 15 juni tumultueuze ontwikkelingen maar eT komt weer iT.

Wiet en hasjies gegeten, 1,5 gram en 0,5 gram, ben benieuwd.

Mijn zoon had een nieuwe drug uit geprobeerd en dat ging niet goed, jammer dat hij zo vaak onverstandig is, want hij heeft potentieel als kunstenaar en op de basisschool had hij een enorm hoge score op de toetsen terwijl hij in de klas niets deed.....vond het lullig en rottig dat hij door het Hollandse onderwijs systeem zich niet goed kon ontwikkelen, hij was op de basis school enorm intelligent, ook in rekenen en zo

Morgen volle maan geloof ik. Ik heb continu zo 'n zin in het leven, ik ben zo ongelooflijk

gelukkig.

o tjezis die beelden van marguẽrite als ik these habits van oliver koletzki beluister, tranen van geluk,

in de between two worlds versie hvob en koletzki (in het officiële nummer doet de bas raar).

En daarna mooi "bones",  koletzki alweer ! terwijl ik hem verder niet goed vind, van of over Jessica, dan kan ik lachen. Heeee, Marguẽrite is serieuzer (en ook minder zwartgallig) dan Jessica.

A 16 juni weer volle maan, morgen alweer, maar dan ben ik niet stoned. Nu raak ik dat wel steeds

meer, zal zo nog op handen gaan staan, ik zag Frederique, yoga lerares, die dat met 1 hand deed,

wow ! Zag er schitterend uit, dat wil ik ook kunnen maar niet nu proberen.

Ah, na bones (genieten nu), daarna fog machine, nee, nee, ik weet het zeker, het is thought or perhaps better feeling machine van hvob, thought machine van hvob

Image result for marilyn monroe knipoog

             iT


Image result for marilyn monroe knipoog

     ET 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten