zaterdag 22 april 2023

Verdomme, wat is die laffe passiviteit terwijl een 68 jarig medemens, Inez Weski, wordt opgesloten omdat ze haar werk goed doet, afschuwelijk en misselijk makend, ik VERVLOEK dat krrrreng van het openbaar ministerie en justitie en die laffe valse baantjes jagende ministers daar zijn een SCHANDE. iT ain't over, your world is a self delusion, your dreams are illusions, can you tell me why, can you tell me how ?

Zo zie je ook de lafheid van een youpie van t hekkie (ook nog wat denigrerende opmerkingen over haar uiterlijk, vies vet alcoholvarkentje, verder is ie wel ok, hier laat hij zich schreeuw lelijk kennen) en de rest van de “gegoede” burgerij en “collega” advocaten, stelletje waardeloze laffe lege stinkende flut onmensen, mammon slaven.

Gooi degenen die dat gedaan of eraan meegewerkt hebben en de waardeloze ijdele hebzuchtige mammon varken ministers dilan yesilgoz 🤮🤮 en franc weerwind 🤮🤮, good for nothing, minstens 2 weken en eigenlijk 9 maanden op dezelfde wijze in de gevangenis, solitary confinement for false rats.

Dezelfde doodse moraal, normen en waarden van dictatortje erdogan naar Nederland brengen, vals verrot doods laf kreng. You stink. You smell of an evil mammon pig. You are rotten lousy mammon animal farm pigs of valse pestratten. Gore smerige kalerelijers. 

verdomde vervloekte doodzieke balkenende, verhagen, donner, henkie schijtventje bleeker, frits smerige vuile ratklootzak bolkestein, mark mammon kreng edith schippers rita verdonk rutte, de vvd en het cda van die tijd zijn moordenaars en oorlogsmisdadigers in Irak (en verrotte valse dooie frits gifgas Syrië bolkestein en die gruwelijk lelijke valse verrotte dooie laffe ijdele mombakkes van een japie de hoop scheffer, werd daarna secretaris generaal bij de navo met buiging naar george bush dumb war and oil dollars greed business monkey), rrrrrot away in your stinking hell hole.   Inez Weski is dat niet, een moordenaar en oorlogsmisdadiger, zoals de hiervoor genoemden. 

God Verdomme 

"Mijn" playlist, me aangereikt door youtube/google, eT klopt verrassend goed, begint met Aska met harmonia van christian loeffler, dan Jessica bones dogs be my shoeshine boy, you're my servant boy, hence i"m slave Haai ts ma van Oliver koletzki, Margreet van brunette tattoo, john lord Fonda en het wijzigt, de playlist ! en ik mis onder andere under blue waters hvob (is trouwens ook koletzki) met het eerste liedje, mooiste Marguerite en het laatste mooiste powerrr liefdesliedje, we are planets, fran (dat was en is Stella0 : 

https://www.youtube.com/watch?v=rtggxrckH98&list=RDMM&index=1


Ernst Ferdinandusse mis ik ook, net wat slimmer en beter dan ik, zat samen met hem en Takvor Avedissian op de Erasmus universiteit Rotterdam, eur, rechten, goeie slimme jongens, intelligenter dan ik, 

Als katten ratten vangen, dan zijn ze goed, als katten vogels of konijnen vangen, dan zijn ze slecht. 

Inez Weski was drie jaar geleden gestopt als advocaat van ridouan taghi ?? 

Ik vroeg aan de jongeman op strenge toon waar het ontbrekende halve blad was, maar hij zei dat hij het niet wist. Aan zijn gelaatsuitdrukking zag ik ook dat het hem bar weinig kon schelen, dus liet ik hem verder maar met rust. Hij was trouwens intussen in gesprek geraakt met een ook al grijzig meisje dat op geheimzinnige wijze tussen de laden en schappen uit was gekomen. Wie met wie op de krant verkering had, daar ging het gesprek over. Ik verviel in gepeins, en juist toen ik tot de conclusie was gekomen dat mijn onderzoek jammerlijk had gefaald, hoorde ik het meisje zeggen Nassi, daar eet ik me het schompus aan.

Zo'n geisoleerde zin moet ik niet horen; de verdere dag ben ik dan tot volkomen nietsdoen gedwongen. Er zijn schrijvers die zoiets erg veel kunnen doen, maar ik word er op onverklaarbare wijze heel droefgeestig van. Uren zou ik dan, als ik me niet vermande, kunnen doorbrengen met hardgrondig gesnik over het tragische lot der mensheid. Nassi, daar eet ik me het schompus aan.

Ik vertrok naar een journalistencafé in de buurt en zette me met een kopstoot in een stil hoekje. Over Elsschot wilde ik nadenken, plannen wilde ik smeden over diepgaande onderzoeken naar correspondentie en krantenartikelen, maar slechts de nassikwalificatie van dat meisje speelde door mijn hoofd. Tot overmaat van ramp schoot me ook nog te binnen hoe ik afgelopen zomer, wandelend door Londen en piekerend over de vraag of ik in die stad zou blijven of onmiddellijk vertrekken, een Duitse toeristendame tegen een soortgenoot hoorde zeggen: Der Hans kauft immer alles zu klein. Helemaal scherp die ene zin, niets ervoor niets erna, zo maar een rare zin die met een smak je gedachtenwereld wordt binnengesmeten. Nogmaals, ik kan daar niet tegen, en die dag in Londen is het niets meer geworden. Die dag in Rotterdam trouwens ook niet.   Bob den Uyl 


Hoi Ron,

 Bij deze vergunning heb ik een vreemd gevoel, het gaat om een gasleiding in de rivier, waarover beton ligt, die bloot spoelt en dan willen ze daar een open blokkenmat van beton overheen leggen, ter bescherming.

 Wat heeft dat nou voor zin ? Maar de gasunie zal dat soort dingen niet voor niets doen, vermoed ik. Hoewel er wel meer vreemde dingen gebeuren aan “gezocht (en overbodig of zinloos) werk”, al die fietsenstallingen met dubbele lagen, waarbij de bovenste laag nooit gebruikt wordt en alleen maar onhandig is voor de te plaatsen fietsen daaronder, al die (metaal en constructie) verspilling !

 Als jij je licht erover wil laten schijnen, die betonnen blokkenmat, dan graag. En als je zegt, neem contact op met de gasunie om het te vragen, ook prima.

 Met vriendelijke groet,   Menno, misschien is alles wel overbodig, des te beter om dan niet de krengen pestratten als verhagen, donner, balkenende, bolkestein, rutte, schippers en verdonk te zien of te horen of ze toe te laten tot enig echt werk. 

 

Neelix, on my own, vanaf de 25ste minuut, music as some kind of language....

https://www.youtube.com/watch?v=VIhaANh-UD8






















Although I now think….moet hieronder staan 









As fast as the speed of light..
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten